miercuri, 30 mai 2012

Inghetata cu crema de branza si fructe de padure



Vine vara, bine imi pare, chiar daca nu e soare afara, eu dau frau liber imaginatiei si va delectez privirile cu o inghetata homemade, delicioasa, fina, racoritoare, nu foarte dulce, insa foarte gustoasa.
Partea buna este ca nici nu necesita timp indelungat de prelucrare, doar partea cu pastratul la frigider ore bune, e mai greu. 
Planuiesc in aceasta vara sa prepar diverse sortimente de inghetata: cu lapte condensat, cu lapte praf, cu iaurt, cu crema de branza cu arome divine de cafea, de trandafiri... Am o mie si una de idei, doar sa apuc sa le pun in practica. La mine functioneaza rationamentul: Cu teoria stam bine, doar pentru practica nu prea avem timp...

Ingrediente:

  250 gr. crema de branza Philadephia
  200 gr. fructe de padure congelate
2 linguri de zahar brun
 3 galbenusuri
200 ml frisca lichida

Mod de preparare:

Se decongeleaza fructele de padure dupa care se zdrobesc usor cu o furculita. Am lasat si bucati mai mari, nu le-am zdrobit pe toate, deoarece aratau mai tasty. Crema de branza se amesteca cu frisca si se mixeaza 3 minute pana se omogenieaza. Galbenusurile se amesteca cu zaharul pana se topeste.
Iar apoi se toarna compozitia de galbenusuri si zahar, peste cel de branza si se mai mixeaza 2 minute la viteza medie. La final se adauga fructele de padure sau puteti folosi orice fel de fructe. Acum e sezonul capsunilor, eu capsunii i-am folosit intr-un alt desert, insa despre asta in articolul urmator.
Rapid se toarna intr-un recipient (pana nu va tenteaza sa o gustati si sa uitati de voi) si se lasa la congelator cateva ore. Eu am lasat-o pana a doua zi dimineata, tinand cont ca am preparat-o seara.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asterneti aici sugestii si pareri