joi, 28 februarie 2013

Pasta de peste cu feta


Daaa, pasta de peste. De obicei fac pasta din ton dar si din sardine, iar de data asta am incercat si cu hering, care are, e adevarat, o aroma mai puternica de peste, insa crema este foarte buna pe paine prajita, servita cu masline, sau pe paine cu seminte. Pestele l-am amestecat pentru a obtine o crema, cu feta pe care imi place nespus de mult s-o combin cu paste-crema din ton si sardine, la care vin adaugate cateva condimente si putin iaurt grecesc.
Daca va place, se poate adauga si chili, eu am ales de aceasta data sa pun boia de ardei. Ca sa fie treaba-treaba, am stors si un lime, dar e foarte bun si cu lamaie asa cum de altfel se foloseste in retetele clasice, si ceapa rosie sau si mai bine, verde cand sezonul ne permite. La final, se pune piper, mult piper si se serveste unsa pe chifle cu seminte.

 


Ingrediente:
- o conserva de sardine in suc propriu sau in ulei;
- o ceapa rosie;
- un lime;
- boia de ardei;
- 100 grame feta;
- 2 linguri iaurt;
- sare de mare;
- piper sichuan.


Mod de pregatire:

Scurgeti uleiului din conserva si pasati sardinele cu furculita, intr-un bol. Adaugati feta si amestecati vine pana se incorporeaza cu pestele. Stoarceti lime si continuati sa amestecati. Taiati ceapa si adaugati in pasta. Puneti si condimentele si la final iaurtul, mai amestecati o data bine si serviti cu paine prajita sau paine cu seminte. 
Puteti obtine aceeasi pasta, punand toate ingredientele intr-un blender, mai putin ceapa care o taiati si o adaugati in pasta de peste la final.


Peste+feta+lime=Mic dejun/Cina light pe cinste!

Un comentariu:

  1. tare buna, imi plac mult pastele de tot felul...si cu peste, pe care il consum cat de des pot! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Asterneti aici sugestii si pareri