sâmbătă, 16 martie 2013

Blueberry smoothie


De la salata de avocado, mango si quinoa de zilele trecute mi-a ramas o particica mica, aproximativ un sfert de mango, pe care m-am gandit sa-l refolosesc intr-un smoothie magnific. Pentru ca mai am ceva din rezerva de afine congelate, din care apropo am facut si o dulceata de zile mari (caci e prima dulceata de afine pe care am mesterit-o eu), am impreunat cele doua fructe si a rezultat un smoothie cremos, cu afine congelate, lapte de soia, niste cereale din tarate si uite asa mi-am asigurat un mic dejun satios si delicios. Stiu ca pe vremea asta nu va arde de smoothie rece, insa cine mai are afine congelate vara? Plus ca un smoothie se pregateste mult mai rapid decat o tarta, un cheesecake sau... cupcake sa zicem. Dar vine si vremea lor, ca afine mai am in congelator si mult nu vor mai zace pe-acolo, cat de curand le marit cu un desert daca nu spectaculos, cel putin mega-savuros. A se nota: nu sunt afine congelate din comert, ci afine cumparate din piata azi vara si congelate.


Ingrediente pentru 1 pahar:
- 120 grame afine congelate;
- 1 mango mai mic;
- 130 ml lapte de soia;
- 35 grame fulgi de grau cu tarate;
- 25 grame goji (optional).


Mod de pregatire:

Puneti intr-un blender afinele congelate, adaugati mango taiat cubulete, turnati lapte si mixati 1 minut. Apoi se adauga si taratele si goji si se mai mixeaza un minut, doua. 
Daca nu va place goji, desi ma indoiesc, puteti adauga nuci sau stafide.
De asemenea, la capitolul cereale, se pot adauga fulgi de ovaz, de orz sau cereale integrale, dupa preferinte.






Have a blueberry smoothie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asterneti aici sugestii si pareri