marți, 19 iunie 2012

Parfait de capsuni si kiwi cu Oreo

Apropo de Oreo, stiati ca se fabrica si se comercializeaza din 1912 si ca este cel mai bine vandut biscuite (cookie) in SUA?
Si ca o gasesti peste tot in lume, in toate magazinele alimentare si supermarketuri (cel putin in Europa pe unde am fost am zarit-o pe rafturi)?
Nu-i de mirare ca se prepara variatiuni pe aceeasi tema (Oreo) in retete care mai de care mai creative si mai delicioase, folosind acest "ingredient".
Daca e (sau a fost) sezonul capsunilor, m-am incumetat sa incerc si eu o combinatie cu fructul sezonului, capsunii si ... the best cookie Oreo.

Am asamblat urmatoarele ingrediente:
  • 3 bucati biscuti Oreo
  • 200 gr branza de vaci (de preferat una fina) pe care am amestecat-o un plic de
  • zahar vanilat
  • frunze de menta
  • 250 gr capsuni din care cam 200 gr le-am dat prin blender
  • 2 kiwi
Si-am acum, treaba s-a desfasurat cam asa: am asezat doi biscuti pe fundul unui pahar inalt, dupa care am asezat 2-3 capsuni taiati in doua pe marginea paharului. Am mai pus un strat de branza de vaca cu zahar vanilat, pe urma am asezat stratul de branza vaci amestecata cu capsunii. Aici puteti adauga si frunza de menta, combinatia cu capsuni, iaurt si menta este mega-delicioasa. Urmeaza cateva felii de kiwi peste care am turnat alt strat de branza de vaci amestecata cu kiwi, iar la final un strat de kiwi pe care dat prin blender.
Cam asta a fost. Si a fost super delicios. A, si bineinteles "cireasa de pe tort" un biscuite Oreo in fruntea deliciului.

Savurati din plin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asterneti aici sugestii si pareri