luni, 22 iulie 2013

Smoothie cu pepene galben si ghimbir


Este sezonul potrivit pentru a ne racori si a savura intens fresh-urile, shake-urile si smoothie-urile in combinatii diverse. Oferta de fructe de sezon este bogata, colorata si ne indeamna la crearea de retete inedite, vitaminizante si aspectuoase.
Luna Iulie ne-a provocat alaturi de Ana Maria de la Blogul cu legume, la retete sanatoase cu fructe si legume de sezon prin intermediul Provocarii Dulce Romanie. M-a incantat ideea ei de a pregati retete vegetariene caci ma indrept vertiginos catre acest stil de viata si imi place tare asa.




Ingrediente pentru un pahar:
- 200 grame pepene galben;
- 100 ml lapte de soia;
- 1 lingurita de ghimbir ras;
- frunze de menta;
- 1 lingura de miere (optional);
- 1 piersica taiata cubulete (optional).



Mod de pregatire:
1. Pepenele se taie cubulete si se pune in blender cu laptele de soia.
2. Ghimbirul se da prin razatoare si se adauga in blender impreuna cu frunzele de menta.
3. Daca doriti un smoothie mai dulce, puteti adauga 2 linguri de miere. Eu am gasit varianta de pepene portocaliu, dulce, zemos, perfect pentru smoothie. Am adaugat doar o lingura de miere la un pahar.
4. Pentru un plus de savoare, adaugati si o piersica in smoothie.





Have a fresh ginger melon smoothie!

3 comentarii:

  1. Pozele sunt grozave iar smoothie-ul nu poate fi decat delicios!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu imi prepar des smothie cu pepene galben, dar pozele tale ma obliga sa mai prepar unul, chiar acum! Savuros!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nimic mai potrivit pentru zile toride de vara <3. Te astept si eu cu drag la provocarea lunii acestea, o provocare cu arome de vara, de vacanta ;)

    RăspundețiȘtergere

Asterneti aici sugestii si pareri