luni, 27 mai 2013

Inghetata cu capsuni si rubarba

 
V-am zis ca voi abuza la maxim de capsuni si inca nu am terminat. Am descoperit si rubarba intr-un supermarket, si nadajduiesc sa gasesc si prin piete, deocamdata fara succes. Compilatia cu zmeura a fost foarte reusita si desi am planuri garla si marete cu zmeura vara asta, "inghetata" scria pe ea de cand am pus pana pe caserola in magazin. Ce sa fac daca m-a palit pofta de inghetata tocmai acum cand stau si ma gandesc daca nu cumva trebuie sa scot din nou cizmele sau cel putin botinele la purtare?


Ingrediente:

- 250 grame capsuni;
- 170 grame rubarba;
- 6 linguri iaurt grecesc;
- 6 lingurite miere;
- 1 lingurita extract de vanilie;
- 20 grame radacina ghimbir razuit;
- 125 grame zmeura;
- zeama de la o jumatate de lamaie. 
Nu-i cel mai grozav colaj, dar ce sa fac daca numai seara am timp sa gatesc...

1. Capsunii se curata de frunze si se spala.
2. Rubarba se spala, se sterge, se taie cubulete si se pune in blender impreuna cu capsunii.
3. Peste capsuni se adauga iaurt, miere, ghimbir razuit, extract de vanilie. Se adauga rubarba si se dau prin blender pana se fac pasta.
4. Zeama de lamaie se adauga pentru a evita formarea firisoarelor de gheata. 
5. Se toarna intreaga compozitie intr-un recipient si se lasa la congelator pentru minim 2-3 ore.
6. Zmeura se taie bucatele si se distribuie uniform in compozitie.



Ca sa racoresc valul de caldura care sa speram ca va fi in Iunie si cel de retete de capsuni de la Parada Provocarii Dulce Romanie, trimit reteta Corneliei de la Delicatesa Culinara.


Have a cup of strawberry rhubarb icecream!

3 comentarii:

Asterneti aici sugestii si pareri