duminică, 19 mai 2013

Sandwich cu rucola


Rucola, rucola si iar rucola! Imi place in sandwich-uri de numa'. Pentru ca mi-a mai ramas ceva rucola de la tapas-urile cu sardine, am improvizat un sandwich rapid cu cascaval de capra, potrivit pentru un picnic de weekend sau un mic dejun pe fuga, asa cum au devenit de alfel diminetile noastre ce prevestesc un viitor robotizat si lipsit de esenta.
Se consuma cu voie buna, pofta nestavilita si cu constiinta impacata ca are in compozitie ingrediente foarte aproape de... sanatos. Daca aveti la indemana o bagheta sau paine homemade, e si mai bine, (eu inca nu am ajuns in acest stadiu din lipsa de timp dar printre obiectivele pe anul acesta se afla si paine homemade in cuptorul meu drag, electric), scoateti din frigider tot ce aveti la indemana, si faceti un sandwhicuri savuros, like old times ...


Ingrediente:
- o bagheta proaspata;
- crema de unt sau de branza, pentru uns;
-  felii de sunca sau de muschi file (ori pancetta);
- cascaval de capra;
- rucola.

Mod de pregatire:

1. Sectionati bagheta de-a lungul si ungeti cu crema de unt.
2. Asezati feliile de sunca si de cascaval.
3. Se pune deasupra rucola si e gata pentru devorat.


        Mare atentie cand consumati sandwichurile, sa nu va muscati si degetele!


Another option for a beautiful picnic!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asterneti aici sugestii si pareri