duminică, 21 iulie 2013

Limonada cu parfum de trandafir


Dupa o vacanta binemeritata, mult asteptata si indelung savurata, back in business cu forte proaspete si idei noi. Desi mi-am petrecut vacanta intr-o statiune montana (cea mai linistita si mai zen posibil in Alpi), am avut parte de zile cu soare fierbinte si mult mult verde in jur.
In astfel de zile, limonada este bautura perfecta si care se cere in cantitati industriale.
Stiati ca... un gram de ulei de trandafiri este mai valoros decat un gram de aur, pretul exorbitant justificandu-se prin faptul ca pentru producerea lui sunt necesare aproximativ 1500 de flori, iar pentru a obtine un kilogram de ulei de trandafiri este nevoie de circa patru tone de petale.
Apa de trandafiri este folosita cu succes pentru a trata boli ale pielii si gatului, fiind un remediu pentru constipatie, betie, insomnie.


Ingrediente:
- zeama de la o lamaie;
- zeama de la un lime;
- 200 ml apa minerala;
- 2-3 linguri de miere;
- 30 ml apa de trandafiri;
- 3-4 picaturi esenta de trandafiri (optional);
- frunze de menta pentru decor.


Preparare:
1. Se stoarce lamaia, apoi lime si se toarna zeama intr-un pahar.
2. Se adauga apa minerala carbogazoasa sau plata.
3. Se toarna apa de trandafir si pentru o aroma mai puternica, se adauga cateva picaturi de esenta de trandafir.
4. Limonada se amesteca cu doua-trei linguri de miere si se decoreaza cu frunze de menta.

Nu va speriati, aici am incercat un experiment: nu arata asa limonada cu apa de trandafiri, ci am vrut doar sa testez culori si sa ma joc cu nuantele, asa ca am picurat putin colorant. Insa voi nu incercati asta, nu este o idee buna, consumam destul colorant zi de zi din patiseriile industrializate. Eu sunt responsabila cu testele, voi doar beneficiati de sfaturile mele in urma testelor facute. Unele ies dementiale, altele nu sunt facubile deloc.


Have a fresh rose limonade!

Un comentariu:

  1. minunata! eu am facut azi cu zmeura!
    P.S. ma primesti si pe mine in blogrollul tau? voi face si eu la fel, cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere

Asterneti aici sugestii si pareri